Przerwa Konserwacyjna

Linka zakasała rękawy i z dumnie dzierżoną szpachelką w dłoni wzięła się za remont swojego kawałka sieci. Modernizacja może się przedłużyć, gdyż pracuje na czarno i bez uprawnień, a na sprawy ze sfery IT ma przyznaną dożywotnią rentę. W rolę konsultanta miała wcielić się Filifiona, jednak za bardzo zafascynowała się reliktem przeszłości, jakim jest GG, a prowadzenie dyskusji o WordPressie za pomocą zafrasowanych buziek nie należy do prostych. Profesjonalnie podchodząc do tematu Linka wzorem każdego prawdziwego majstra, zaopatrzyła się w sążną ilość majstrowych trunków – oczywiście chodzi o czerwoną oranżadę.

 

Jako że Linka ma mroczną duszę, najchętniej użyłaby 12 kolorów – wszystkich czarnych, więc jeśli będzie za ciemno, niewyraźnie, lub za mało My Little Pony, jest otwarta na sugestie.

W razie nudy to na obrazku nagłówka jest ok. 60 motywów z różnych filmów, jej nigdy nie udało się wszystkich odkryć.

Komentarze

  1. Bez kucyków Pony?;) One są obowiązkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli po modernizacji będziesz ubiegać sie o 4 gwiazdki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Predator urządzający sobie pogawędkę z Obcym mnie trochę przerażał ;D. WordPressa też nadal nie ogarniam ;D. Udanych remontów! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O to jeszcze udało Ci się na nich trafić. Ano pomyślałam, że może to być za dużo kosmicznego śluzu...nawet jeśli grali w szachy. Koleżków mam teraz na prywatnej tapecie laptopa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na uroczyste przecięcie wstęgi przyjedzie Pan Majdan ze świeżym przeszczepem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat poleciały szukać Elementów Harmonii, zarobione strasznie są. Ale wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprostowanie Wac Panna!
    Emotkami się zafascynowalam, ale przypominam, że również założyłam bloga, sprawdziłam kokpit i przeslalam Tobie materiał odnośnie wygrania szablonu do Wordpressa! Oraz sugestie, kto może pomóc, bez czytania tutorialu w obcym jezyku!
    I o tym, że było to podczas czasu dla "My name is Barry Allen, im the fastest Man alive", to juz nie wspomne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że nie tylko ze mnie taka ciemna masa w tych internetowych zakamarkach, WordPressach i innych duperelach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Si, byłaś użyteczna jak mała lokomotywa :D jakby co to z "Tomka..."

    OdpowiedzUsuń
  10. Szszsz ważna jest gra pozorów...

    OdpowiedzUsuń
  11. A jest szansa na to zdjęcie z nagłówka? Będę szukała tych motywów do upadłego...

    OdpowiedzUsuń
  12. Skądś znam tego typu remonty... Albo nie wiem, jak zrobić to, co bym chciała, albo nic mi się nie podoba.

    Powodzenia w remontach i oby nie zabrakło czerwonej oranżady! :p
    No i tych kucyków pony też mogłoby nie zabraknąć...

    OdpowiedzUsuń
  13. Azaliż proszszsz http://www.viraldiario.com/wp-content/uploads/2015/10/imagen-referencia-66-peliculas.jpg
    Ja miałam coś ponad 40, a jest 66.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hyhyhy mam tak samo, królestwo jeśli ktoś mi powie jak wyjustować ten teks z boku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty gnoju! Zapomnij o piciu z kubeczka Vadera!

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja tu wchodzę poczytać, a przerwa konserwacyjna w pełni. Nic, pozostaje zaczytać w starszych postach, za co właśnie się biorę, efektywnego konserwowania!

    Haha, 12 kolorów i wszystkie czarne - podobnie, jak na moich ubraniach, przestanę nosić czarny, jak zrobią ciemniejszy

    Ciepełka
    RO(c)K METALU

    OdpowiedzUsuń
  17. Mówisz masz, już ruszam dalej. Ładnie wyglądałaby taka nasza tęcza :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sprzątajcie, a będzie wam dane

Samozagłada: krok pierwszy

Wielkie powroty: epizod 1 – Sanatorium